27 Ocak 2012 Cuma

fatih Projesi e-İçerik İle İlgili Olarak Ortak Çalışma

Fatih Projesi kapsamında Eğitsel e-İçeriğin Sağlanması ve Yönetilmesi” kapsamında Milli Eğitim Bakanlığını bir duyuru yayınladı. Duyuruyu aynen yayınlıyoruz.

Sn. Başbakanımız tarafından kamuoyuna duyurulan Fırsatları Artırma ve Teknolojiyi İyileştirme Hareketi (FATİH) Projesi eğitim ve öğretim sürecinde Bilişim Teknolojilerinin etkin olarak kullanılmasını amaçlamaktadır. Bu bağlamda  Fatih projesinin bileşenlerinden biri olan “Eğitsel e-İçeriğin Sağlanması ve Yönetilmesi” kapsamında elektronik içeriklerle *(e-İçerikler) ilgili olarak yapılması düşünülen ortak çalışmaya katılmak isteyen tüm firmaların bakanlığımız ile irtibata geçmesi önemle rica olunur.

* e-İçerik Nedir; Öğretim programına uygun,

Ses, video, animasyon gibi çoklu ortam bileşenleri ile zenginleştirilmiş,

Çevrim içi ya da çevrim dışı kullanılabilen,

Öğrenenle etkileşimli ya da etkileşimsiz olarak iletişim kurabilen dersi destekleyici bilgisayar tabanlı içeriklerdir.

İletişim:

Sait Fatih ÖZEL

e-posta: sfozel@meb.gov.tr

Telefon: 296 94 00 /9429

Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü

Eğitim Yayınları ve İçerik Yönetimi Grup Başkanlığı

İçerik Koordinatörü

 

0 yorum:

Yorum Gönder