11 Mart 2012 Pazar

Turkcell'den Laftan Anlayan Servis

Müşteri memnuniyetine önem veren şirketlerin başında gelen Turkcell, müşteri memnuniyeti için uzun zamandır geliştirdiği teknolojileri hayata geçiriyor.

Turkcell Global Bilgi'nin geliştirdiği Ses Tanıma teknolojisi, dünyanın en hızlı ve en büyük ses tanıma çözümü olarak görülüyor. Zamanla öğrenebilen ve kendini geliştirebilen bu sisteme Turkcell, yavaş yavaş geçti ve başarılı da oldu.

Müşteri hizmetlerini aradığımız zaman bize sorulan annenizin kızlık soyadı gibi soruları duymamızı engelleyen teknoloji, ortalama 20 saniye daha kısa kimlik doğrulama imkanı sunuyor.

Bu zamana kadar 4.2 milyon Turkcell abonesi tarafından 11 milyondan fazla kez kullanılan sistemin yanı sıra, Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi de dikkat çekiyor.

Laftan Anlayan Sesli Yanıt sistemi, şuraya gitmek için ikiyi, buraya gitmek için üçü gibi kodlamaları ortadan kaldırıyor. Yapmak istediğiniz işlemi söylediğiniz sistemde, aradığınız cevap sizlere yansıtılıyor ve gerekli uzmana bizleri yönlendiriyor.

Turkcell Global Bilgi Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Fahri Arkan ile yaptığımız röportajda, Ses Tanıma ve Laftan Anlayan Sesli Komut Sistemi'nin nasıl geliştirildiğini ve bizlere neler sunduğunu konuştuk. Ayrıca okurlarımız için Laftan Anlayan Sesli Komut Sistemi'ni denedik. 

:: Ses tanıma sistemi ve Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi gibi teknolojilerin yaygınlaşmasını istiyor musunuz?

Yazan: Tolga Küçükyılmaz
SDN - ShiftDelete.Net 

Overclock ve donanım tutkunu, bilgisayarını sınırlarını zorlayarak kullanan tam bir teknoloji hastası. Ayrıca çok sıkı bir Android sever.

0 yorum:

Yorum Gönder