6 Mart 2012 Salı

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı BETT SHOW

BETT Show, eğitim teknolojisi alanında dünyanın önde gelen etkinliklerinden biridir. İngiltere’nin efsanevi konferans salonu Olympia, Dünyanın en büyük eğitim teknolojileri fuarı, Bett Show’a ev sahipliği yapıyor. Eğitim yöneticileri, teknoloji şirketi girişimcileri, dünya devlerinin CEO’ları her yıl bu fuarda buluşuyor. Birçok uygulayıcının, öğrenme konusundaki bilgilerini teknoloji aracılığıyla artırmalarına imkan sağlamıştır. Bir başka deyişle; BETT Show, innovasyon (yenilikçilik) ve ilham almak için bir buluşma noktasıdır.

Kısa URL: http://www.tutaysalgir.com/?p=4151

Yazar tutiyama . Şub 20 2012. Kategori Eğitim Teknolojisi. Bu yazıya eklenen yorumları RSS beslemesi üzerinden takit edebilirsiniz RSS 2.0. Yorum yazabilir veya geri izlemede bulunabilirsiniz.

www.tutaysalgir.com

0 yorum:

Yorum Gönder